W artykule dokonano analizy procesu zaopatrzenia surowca w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży FMCG, która obejmuje dystrybucję towarów szybko zbywalnych. Na przykładzie przedsiębiorstwa opisano proces zaopatrzenia linii produkcyjnej, wskazano występujące problemy oraz zaproponowano propozycję usprawnienia procesu zaopatrzenia przez eliminacje „wąskich gardeł” w podprocesie prognozowania w aspekcie sezonowości wyrobów. Usprawnienie pozwoliło zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia braku dostępności towarów.
INFORMACJE O RECENZOWANIU
Sprawdzono w systemie antyplagiatowym
REFERENCJE(22)
1.
ARMISTED, C., & ROWLAND, P. (1996). Managing Business Processes.
DITTMANN, I., DITTMANN, P., SZABELA-PASIERBIŃSKA, E., & SZPULAK, A. (2016). Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wydawnictwo Nieoczywiste-GAB Media.
LICZMAŃSKA, K. (2017). Znaczenie silnej marki w budowaniu relacji z klientami na przykładzie sektora FMCG. Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego, (24), 379-388.
MYSZAK, J. M. (2011). Business Process Reeingineering (BPR): przyszłość czy przeszłość biznesu. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, (2), 26.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.