W artykule przedstawiono podejście do analizy i oceny otoczenia przedsiębiorstwa w oparciu o metodę SWOT/TOWS. Wskazano, iż w trakcie takiego postępowania ważny jest właściwy dobór czynników, które występują w otoczeniu dalszym i bliższym badanej firmy.
REFERENCJE(6)
1.
Gierszewska G., Romanowska M. (2009). Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Warszawa: PWE.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.