Bielecka A., Statystyka w biznesie i ekonomii. Teoria i praktyka. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Warszawa 2005, s. 262-278.
Carton R.B., Measuring Organizational Performance. Metrics for Entrepreneurship and Strategic Management Research. Edward Elgar Publishing, Inc. MA, USA, 2006. s. 94-100.
Tronconi C., Marzetti G.V., 2011, Organization capital and firm performance. Empirical evidence for European firms. Economics Letters 112 (2011), s. 141-143.
Wooldridge J.M., A simple method for estimating unconditional heterogeneity distributions in correlated random effects models. Economics Letters 113 (2011), s. 12-15.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.