Coyle J. J., Bardi E. J., Langrey Jr. J. C., Zarządzanie logistyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002. Elias N., Zaangażowanie i neutralność, PWN, Warszawa 2003.
Gołaszewska M., Polaryzacja wartości. Aksjologia biznesu – trzy zbliżenia w aspekcie filozofii, (w:) Wyzwania moralne XXI wieku, pod red. M. Michalika, Wydawnictwo PWSBiA, Warszawa 2000.
Kostera M., Koźmiński A.K., Wartości i normy w zarządzaniu. Cztery teatry, (w:) Etyka biznesu, pod red. J. Dietla i W. Gasparskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
Maikhrovitch A., Transitional society: universal moral imperatives as a necessary factor of political and cultural progress, (w:) Wyzwania moralne XXI wieku, pod red. M. Michalika, Wydawnictwo PWSBiA, Warszawa 2000.
Sułek M., Świniarski J., Etyka ekonomiczna jako wyzwanie XXI wieku. O pojęciu wartości (dóbr) w ekonomii i etyce, , (w:) Wyzwania moralne XXI wieku, pod red. M. Michalika, Wydawnictwo PWSBiA, Warszawa 2000.
Zboroń H., Etyczny kontekst wolności gospodarczej w świetle katolickiej doktryny społecznej, (w:) Wyzwania moralne XXI wieku, pod red. M. Michalika, Wydawnictwo PWSBiA, Warszawa 2000.
We process personal data collected when visiting the website. The function of obtaining information about users and their behavior is carried out by voluntarily entered information in forms and saving cookies in end devices. Data, including cookies, are used to provide services, improve the user experience and to analyze the traffic in accordance with the Privacy policy. Data are also collected and processed by Google Analytics tool (more).
You can change cookies settings in your browser. Restricted use of cookies in the browser configuration may affect some functionalities of the website.